"WAAR POTENSIAAL VERWESENLIK WORD!"
  041 360 1257

LEERLINGLEIERSKAP

Leierskap

By die Hoërskool Framesby bestaan daar verskeie leierskapmoontlikhede vir ons leerlinge. Behalwe die kapteinskap van ons sportspanne en komiteelede van al ons kultuuraktiwiteite, het ons ook 'n klasverteenwoordigerstelsel en 'n monitorstelsel met breë verteenwoordiging onder ons leerlinge.

Elke klas het twee klasverteenwoordigers (Graad 8-12). Behalwe hulle daaglikse pligte ten opsigte van hulle klas, vergader die groep leerlinge verskeie kere per jaar saam met die skoolhoof om alle leerlingbehoeftes direk aan hom te rapporteer.

Alle Graad 10 en 11 leerders het die keuse om vir monitorskap aansoek te doen. Die monitors word dan in komitees verdeel. Die monitors verkies 'n Monitorbestuur (voorheen Leerlingraad),  24 uit Graad 12 en 9 uit Graad 11. Hulle sien toe dat bogenoemde komitees funksioneer. Die Monitor-bestuur verkies hulle eie 4 Hoofleiers. Die Hoofleiers verteenwoordig die leerlinge op die Beheerliggaam van die skool en is oorhoofs verantwoordelik vir die bestuur van die monitorstelsel. 

HooFleiers  2021/22


Img7094fff-copy

Hoofseun: Corné Scheepers
Onderhoofseun: Tiaan Nortje

Hoofdogter: Anke Scheffer
Onderhoofdogter: Thriscka Stapelberg

MONITORBESTUUR 2020/21

12365899435385231728814033148023916993715773o

Hoofleiers:

Hoofseun: Stefan Vorster
Hoofdogter: Nikhe Vlok

Onderhoofseun: Zander van Rooyen
Onderhoofdogter: Simoné du Randt

Monitorbestuur

BASSON, Karla
BEZUIDENHOUT, Jimé
DU RANDT, Simoné
ELS, Charlize
GOUWS, Carla
SMITH, Shanel
STRAUSS, Lara
VAN VUUREN, Hanniska
VLOK, Nikhe
WEYERS, Anya
BLACK, Tiaan
BOTHA, Thabo
BOUWER, Tiaan
LOUW, Cornel
MATTHYS, Jevenon
OLIVIER, Juan
OLIVIER, Ruan
SMITH, Wehan
SMUTS, Elje
VAN ROOYEN, Zander
VORSTER, Stefan


Hoërskool Framesby:  "Waar potensiaal verwesenlik word"

Nec-eastcapesmall
Klinicare-logo
Vox-green-logo-vector-1
Puma-logo-f9e13b654c-seeklogocom
Sunridge-superspar

OK / Close
Who doesn't like cookies?
This website uses cookies to ensure you get the best experience. Read more...